|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Jag har lite bekymmer. Bytte nyss min otroligt sköna e61 mot en diesel för att pendla. Men den har sina små fel, allting annat har jag lyckats lista ut men det här felet är lite skumt. Elstolen på förarsidan fungerar inte, passagerarsidan funkar klockrent. I bagaget har jag en säkring från någon box som jag kan ta bort, (ser självmeckat ut) Tar jag bort den och väntar i ca 20-30minuter så går det att ställa in stolen, i ca 10minuter sedan slutar den fungera igen. Är det någonting vanligt som man bör kolla upp först av allt? Försökte söka lite på forumet men hittade mest bara fel på stjärtgrillen, som jag iofs. har också bekymmer med men det får vi ta nån annan gång. | |
|
Välkommen! Säkringarna till stolen bör sitta bakom handskfacket. Hur ser lådan i bagaget ut? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Liten svartdosa. Kan länka bild när jag ska till bilen nästa gång. Men det går nån lite större + kabel från den och mindre svart och på den svarta sitter säkringen.. hmm |
|
| Men vafan batteriet sitter ju där. Så falsk alarm blir nog att koppla in dator o kolla felkoder | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.