|
|
|
|---|---|
|
Harom dagen skulle jag försöka göra en stillastående vilket till slut gick vägen, men senare på kvällen märkte jag att det hade börjat tjuta bak i bilen, börja vina när man släpper gasen och försvinner när man gasar på igen. Någon som vet vad man kan göra för at blir av med detta.?? Och vad som kan har hänt?? Mvh: Ste | |
Axel |
Kolla om du har ett litet oljeläckage på diffen bak,är där för lite olja så tjuter det.Fyll så fall på snarast och hoppas att du ej fått några skador. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
| "göra en stillastående" ? | |
|
Han menar säkert en "BurnOut"... D.v.s. att man börjar spinna med hjulen och sedan trampar lätt på bromsen så att man står still å bränner däck... Mvh Tobbe |
|
|
usch...*ryser* hur kan man få för sig att tortera en så underbar bil på det viset...inte konstig att något rasar då detta ju innebär enorm påfrestning på koppling/växelåda,bakaxen mm |
|
M-Mag |
K: Håller med dig, somliga straffar gud direkt. inte konstigt att det går sönder. "Din Toyota är inte fantastisk" |
| Ingen som gjort det hära innan då. vilket fall. blir inget mer av den varan fler gånger. | |
AC-Danne |
BMW bilar är byggda för att skjutsa familjen till affären, ungarna till dagis, käka glass i även kladda med MC-donkan samt köra som en sex-galning.. helt enkelt NJUTA av på alla sätt o vis. Så GASA på bara det tål dom. Det här säger jag bara för att jag vet tro mig. |
|
Ste... Klart folk här gjort det förr. Finns en tråd nånstans i arkivet som heter... ähhh *letar* Här: Länk Vill minnas att det var många moralkakor i den, so brace yourself =) //Koffe... Å du, kolla oljenivån i slutväxeln =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.