|
|
|
|---|---|
|
Vad kan prisbilden vara på en E38 740-99,har inte haft någon 7a på många år nu och saknar komforten i dessa bilar. Har inte så mkt info men det jag vet är Svensksåld Runt 3 ägare 14500mil Royalröd med biege skinn samt elkomfortstolar värme fram o bak Elratt Gardin Bilen är helt original och vad jag kommer ihåg helt fri från rost. Jag får väl återkomma med mer info då jag träffar guben i helgen för en titt. Priserna på blocket flexar ju en hel del,vad tror ni Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Hej! Hittar man en rostfri/välutrustad E38 och är sugen så får man säkert ge minst tre ggr så mycket som de "slit och släng" E38:or som rullar runt på gatorna här.. Eller...tja, m.a.o. kring 50-60 kanske vore rimligt att betala i Sverige för en fin rostfri E38 som inte gått speciellt långt.. Drygt 14000milare finns det inte många kvar idag...så, slå till! Men... det var ju det där med korrekt miltal.. Är du "tämligen 100" på att den bara rullat 14500mil? Som du vet så syns många ggr inte "10000-15000 övermil" någonstans på denna milslukare och dessutom finns det i princip ingen som bara kört på "helgfria söndagar" med en E38.. Undantag finns givetvis och förhoppningsvis så är ditt objekt en sådan vagn. Mvh Janne. |
|
|
Hoppas få tid att kika på den på söndag,kommer att noga kolla historiken.Men har lite koll att den är ärlig då jag lagat den några gånger . Och vad jag minns mest är gången på denna bil alltså skönare kan man inte åka. Ett problem är att antalet bilar är opraktiskt till antalet just nu,ingen som vill köpa en skitsnygg skoda?? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Har tagit i hand men bilen står kvar i säljarens garage,känns riktigt bra att få snart åka 7a igen det var alltför länge sedan.Hoppas kunna hämta hem den i veckan Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Grattis Trucker. |
|
|
Den bilen hamnade hos rätt ägare.. Säkert en skön känsla att ha införskaffat en lågmilad E38.Grattis till kapet!(ja, beroende på vad du fick "hosta upp" såklart ;)) Mvh Janne. |
|
|
Grattis Micke, ångrar att jag sålde min 00:a! |
|
|
Tackar hämtar troligtvis bumsen i morgon,hm skulle ju haft flaggor på flyglarna:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Grattis till en härlig vagn! | |
| lägg gärna upp lite bilder sen så vi får se skönheten :) | |
|
Körde hem med flaggan i topp,o alltså man åker ju bara bäst i dessa vagnar. Att det satt ett nymonterat 100ah batteri och 4 nya 235-60-16 Vredenstein på kärran var ju knappast minus. Den är till 99%original dock har man monterat cromgrill som jag tycker ser lite billigt ut. Blir en filmsnutt framöver men det finns några pollenbilder på fejjan Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.