|
|
|
|---|---|
|
Har kollat på en 550 touring med reg. xpu 854. Någon som ägt den eller annars vet något om den? | |
|
Vet inget om den aktuella bilen tyvärr. Rent generellt är det Fantastiska bilar det där. Jag blir glad varje gång jag kör. Otroligt komplett vagn. Det bästa jag unnat mig själv på många år. Personligen tycker jag bilen du är intresserad av har för många ägarbyten för att vara intressant. Fullutrustad är ju ett gravt misshandlat uttryck av handlarna när det kommer till utrustade bilar, även om den har trevlig utrusting helt klart. Det finns en 550 här i göteborg Länk som jag spontant verkar mer intressant och desstom har en trevligare historik. Fälgarna kan du ju enkelt byta exempelvis. Denna bilen har ännu mer utrusting som är på gränsen till full. |
|
|
Har inte varit mera än 6 privata ägare ändå, är ju inte huvudlöst på en 11 år gammal bil. Sett på den du länkar till och skulle föredra den, men den är helt enkelt för dyr. |
|
|
Xpu854 är omlackad vänster sida med nyansskillnader. Kolla vänster bakskärm och dörr. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.