|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en Skoda som ska säljas har haft den ute en sväng i våras som resulterade i typ kameler och flygande mattor.Får man vara glad om man får vad plåten o katten är värd?? Är ju en -05 med mkt utrustning för att vara en snikbil,och begär ju kaffepengar. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Opps glömde ju Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tror inte utrustning är nån stor grej tyvärr på den bilmodellen. Inte direkt bilintresserade personer som är målgruppen. Det stora "problemet" är nog miltalet. ------- //Lövet |
|
|
Sålde vår fina Audi A2 -05 med glastak och 16500 mil för 34k, som en liten jämnförelse. Skodan borde således gå för någonstans mellan 8 - 10k. EB |
|
|
På vad sätt har de bilarna med varandra att göra? ------- //Lövet |
|
|
Tycker det där var rätt kurs för bilen, många vill ha en bil som är billig i drift och har ett bra rykte (som jag tror att just Skoda Fabia har:)). Mvh Janne. |
|
|
Jo mycket bil för pengen är det helt klart,och nog tar jag en med lull lull om man får välja på 2.Tittar man på olika bilvärderingar så ligger privat runt 18 och har sett ex hos handlare på 30.Jaja är bara att vänta o se Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Transocean |
@trucker Tycker det är ok pris du begär, men kanske borde du jobba lite med annonsen. Flera bilder tycker jag, sen kunde man kanske framhäva lite Skodas positiva egenskaper; t ex hur otrolig snål den går, vilka ovanliga extras den har; att den har Isofix som standard för barnstol och glöm inte att beskriva hur lätt barnvagnen passar in ( låna en vagn och ta en bild ) o s v. Och kanske kan du skippa det där att du bytt massa delar, ty det är ju en bil för kärringar och de kanske inte direkt förstår varför du har gjort det...går den sönder hela tiden eller? Och att du jobbar skift; betyder det att du inte önskar att folk ringer och väcker dig? Skriv inte bes till 20180228, skriv välvårdad och nyligen besiktigad utan anmärkningar :-) Annonsera på diverse mammaforum och montera en sån här Länk så blir du nog kvitt den :-) |
| Håller med Transocean, annonsen går att jobba med. En bild, hur tänkte du där? | |
|
Hade fler bilder på förra svängen,får kanske tänka om ang kundkrets men isofix finns nog inte.Jag brukar inte ha problem med att få till en bra annons men den här bilen får jag inga vibbar alls av och den är så tråkig att köra så man avlider Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Transocean |
Visst har den Isofix; med förbehåll fel i annonsen. Eller kör med NY PRIS 15 900 |
|
Ok får kolla detta det kanske ser annorlunda ut mot bmw som har sina synliga? ,märkligt ändå med över1000 visningar men ingen hört av sig . Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Roddat om lite nu,går den inte nu så blir den kvar som reservbil,kanske kan behövas då tändkassetten gick åt pipan på Signumen igår:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Supertrevlig annons, tummen upp :) | |
|
Håller med om att tvätta och städa bilen ordentligt, ta bra foton. Korta ned annonstexten till fakta, ta bort annat tjafs och stava rätt. Lägg in telefonnummer och efternamn. MVH Christofer |
|
|
crille82: vad är felstavat,vet att det fanns lite skit på pedalerna men alltså inte kan väl det stå o falla på det Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
"Ny Pris" ? Ska det vara nypris eller nytt pris...? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
"coupevärmare" Kupévärmare --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Folk som köper bruksbilar i denna prisklassen vill ha snabb kontakt via telefon och ringa eller SMS:a. Korta ned texten till huvudsakligen ren fakta. Bilen i sig förefaller vara ett bra köp, borde inte vara svårsåld. MVH Christofer |
|
|
Även om ovanstående stämmer vad gäller bilder och text så är det inte det som kommer avgöra försäljningen för den här typen av bruksbil. Sätt priset till 9.900kr istället så ska du få se... ------- //Lövet |
|
|
Haha tog åt mig av tidigare tips i tråden,o trodde ny pris var nån nymodighet. O ang Coupe lägg ner alla kan väl nåt ord engelska och vet väl vad det betyder Har sålt bilar i alla prisklasser under 35år o vet att köpare av billiga bilar är speciella.Men denna är iskall och man kan spekulera hur länge som helst om varför. Sen att jag valt mail som första kontakt är inget konstigt det har jag gjort senaste 20åren I förra svängen den var ute var texten kort och inte blev det bättre av det Och billigare blir den inte då ger jag bort den istället Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.