|
|
|
|---|---|
|
Hur koppla in fjärrlås på en M535i -87 ? eftersom den har centrallås så vill jag ha larm med fjärrlås och så ? är det dyrt och svårt att installera själv ? nån som gjort nå liknande ingrepp på en e28 ? för det är ganska skönt med fjärrlås , bara trycka på en knapp så blinkar det till med blinkers och så låses alla dörrar... nån som vet nåt om det ? :) ____________________________________________ Länk | |
|
åk till BRL och betala 3500:- så är det klart. Svårare är det inte. Automat är bekvämt |
|
|
BRL ? ligger vart ? har dom nån hemsida ? ____________________________________________ Länk |
|
|
hmm hittat hemsida och så men det står inget om larm sen så bor jag i UMEÅ dvs Västerbotten verkar bara finnas der nere i söder ____________________________________________ Länk |
|
|
Ändrar om min fråga , Larm är kanske inte livsviktigt men fjärrlås är det bor i Umeå nån som vet ?! ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
Åk till MDS (fd. Ljud på hjul) på Ersboda!.. Dom kan montera in ett larm åt dig!.. Lämnar du in bilen på morgonen får du den till baka på eftermiddan. Har själv köpt ett larm av dom, men då monterade jag det själv!.. Länk /Christoffer |
|
|
Okej !!! Chrille >> är det du som har E30 med alpinafälgar ? ev. alpina kopior ? riktigt fin bil ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
Om larmfunktionen inte är så viktig så kan du ju alltid köpa Biltemas "larm", jag meckade in det i min e30 för ½år sen och det har funkat klanderfritt! Det är mycket enkelt att installera och kostar c:a 800:- |
|
|
>>wrath Nope!.. Det är inte min!.. Min är delfingrå och har 17" krysseker |
|
|
Hmm ok , jag undrar... har garanterat sett den , hur gammal är det ? har du nå extraljus på din ? ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
| Det är en 89:a med stora M-paketet , nej jag har inte nå extraljus på min!.. | |
|
Larm är inte svårt att installera själv, har själv gjort det på min 528 -87 och det gick mycket bra efter lite klurande. Jag har själv köpt ett Kombigard, godkännt av mitt försäkringsbolag, även fast jag installerat larmet själv. Larmet är kopplat till centrallåset och det funkar ypperligt! 1695 kr hos Ljudia. |
|
|
Aha ! ska kolla in det , jag undrar vad det kostar på MDS orkar inte fara och kolla :) ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
| När jag köpte mitt CarGuard-larm kostade det mellan 2500 - 2800kr.. (kommer inte exakt ihåg) MDS säljer även DEFA | |
|
-Chrille- har köpt ny bil nu och det är larm med fjärrlås men det är lite irreterande att blinkersna lyser rätt länge när man låser och blinkar rätt länge när man låser upp ! har du nån aning om om man kan ställa det där så det blinkar snabbare ?????? MvH Göran ---------------------------------------------- Länk |
|
| Nja!.. Har väl inget direkt svar på den frågan! Vad är det för larm?.. Enda möjligheten till att ändra något sånt skulle nog va att programmera om larmenheten!.. | |
|
Det är ett CarGuard larm , har hört mig för lite granna och folk säger att det är olika från märke till märke det där ! CarGuard ska enligt vissa blinka sakta ---------------------------------------------- Länk |
|
| Hmm!.. tycker inte att mitt blinkar så fruktansvärt sakta! Jag har ett CarGuard 950S | |
|
Tjabba för att liva upp en gammal tråd så var det värsta asgamm larmet från Carguard från typ -87 som jag har låtits rykas ut för det jävlades som fan , så nu är det frågan om man ska idas köpa nytt larm eller köpa bara nå relä så man frå fjärrlås utan larm ? /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.