|
|
|
|---|---|
|
Hej, laddade ner appen BMW PARKINGASSISTANT från appstore och testade igår. Tanken är bra men funktionen sisådär. Det finns en inbyggd alarm när betalda parkeringstiden har gått ut men finns inte alarm när det börjar bli dags att gå tillbaka till bilen i rätt tid innan tiden går ut. Konstigt, för att bland dem saker man uppger är hur fort man går och appen har navigation tillbaka till bilen. Enda som händer när det borde vara dags att gå är att ikonen i appen är röd och säger att det är dags att gå tillbaka till bilen...om man nu har appen öppen och telefonen i väckt läge . Men mest undrar jag varför inte integrera detta i BMW Connected appen? Det står ju att det är BMW Gruppen som är utvecklaren av den. Hur är era erfarenheter med den? Kanske gör jag nåt fel? | |
|
De flesta moderna parkeringsappar har det du efterfrågar, Connected Drive håller även koll på vart bilen är parkerad. Lite splittrad gällande att ha en app som sköter allt, ser ofta bra ut på pappret men fungerar sämre i praktiken. De inbyggda apparna i mobilen är så pass bra idag så telefonen vet vart bilen är parkerad och hur lång tid resan hem tar. |
|
|
Har ni provat easypark appen. Betala, förläng och stoppa parkering genom appen. Jag har inte provat men det går säkert att se var man parkerade också. |
|
| No1MAXIMUS: det funkar väl bara i specific stad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.