|
|
|
|---|---|
|
Nu går jag bet Har fått ett väldigt mysko fel på sommarbilen Den lever sitt eget liv Den öppnar bakluckan o larmet går under färd Torkarna lägger av Låsen lägger av Den får ibland för sig att hissa ner bakrutorna Den adaptiva styrningen blir trög Har kollat alla säkringar o även pipit dom med multimeter Med alla säkringar men jag alla Även dom i golvet under passagerar sätet Någon som har en idé vad jag ska kolla efter Bilen är en mycket utrustad individual så det är mycket el i den | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det mesta av funktionerna styrs av generalmodulen. Fel på den, alternativ fukt ? Tändningskontakten bakom tändningslåset brukar kunna ge en hel del syntaxerror fel om den är sliten. Har du hängt av batteriet nån timme ?. Och framför allt sett till att det är friskt. Felkodsavläsning. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Bytt till nytt batteri Hjälper inte att bryta strömmen Inga felkoder i bilen Vart hittar jag generalmodulen i bilen Har fler bilar o kan prova o skifta komponenter imellan dom |
|
|
Tack som fan hasso Googla o hitta på den Tog den ur en reservdels bil o skifta till min Nu funkar allt 😀😀😀😀 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.