|
|
|
|---|---|
|
Ett mycket farligt virus har smugit sig in på BMWPOWER. Det yttrar sig som en lust att köra Porsche, illojalitet och märkesförräderi! Orsak okänd.... Om ni upptäcker att ni själva drabbas eller någon i er omgivning, kontakta genast en icke drabbad vän. Be vännen om hjälp med att köra läsa prata BMW en hel helg, om den ändå inte går att hindra så lämna vederbörande omedelbart. Låt oss alla ta avstånd till detta mänsklighetens gissel, -vik hädan monster..... | |
| Kilen; du är ju nykter Porscheist, så du borde ju vara rätt gubbe att omvända den virusdrabbade. Du var inte lätt att tas med när du mesade runt i din bajsbruna 928:a, men nu är vi alla så glada att du kommit tillbaka till livet. | |
|
Den var inte bajsbrun den kopparbronsmetallic.... o den hade v8.... Porsche har inga vagnar bara räcerbilar för bana... |
|
| Tror att du skulle behöva åka bort en helg och prata lite med en vän, anar att du inte helt glömt kärleken om du tolkar färgen som annan än bajsbrun. HALLÅ, Porschar ska vara röda :-) | |
|
Närå, men är man besserwisser så är man.... Men du verkar försvara rätt bra minns ditt leende när du fick nycklarna när jag åkte på semester... |
|
|
Det låter som jag får ta och leta efter en bajsbrun 928 som ersättning till 518:en och prova att köra ett par varv på andertorp med den? Copy: Hallå har semester och återkommer när BMW producerar framhjulsdrivana Mbilar:D Asken |
|
|
Okey då, det var väl lite silverstänk i allt det bruna. Jag blev inte alls glad när jag fick nycklarna. Not.:-) |
|
| Hallå hallå Asken; en porsche runt Anderstorp låter roligare än detsamma i en 518:-) | |
|
Bajsbrun 928 med stänk av silver? Wow Porsche sonderbau? Låter som motsvarigheten till Individual:) Copy: Skillnaden är väl att 928:an tittar man väl framåt genom sidorutorna och 518:en tittar man väl i backspegeln så man inte blir påkörd bakifrån:) |
|
|
idag hamnade jag av en slump bakom en relativt nyinköpt porsche av modellen 911 med stressfläkt monterad.. döm om min förvåning, det osade bränd koppling om den.. ska det vara på det viset? ps. den var regad i svejts (landet med höga berg o djupa dalar) _________________ who dares wins... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.