|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om/var man kan köpa ///M emblem till centrumet på fälgarna | |
pravda1 |
Länk |
pravda1 |
Länk |
|
jag menar det runda i mitten det hittar jag inte där!!! |
|
| Har hört rykten om att de stjäls BMW emblem från rattar och sätt i centrum på fälgen. | |
|
? kolla på www.nfs.se dom säljer sånna ____________________________________________ Länk |
|
|
Åk till bmw och köp. JAg köpte till min där kostade 50kr per klistermärke. Blev skit snyggt. Dom har pattent på det så det får inte säljas någon annan stans dvs blå/vita emblem. |
|
|
Kolla vad jag hittade på Need For Speed. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
M3fake, nja BMW har varumärkesskyddat BMW-loggan. Det innebär att ingen annan får använda sig av den i tillverkningen/marknadsföring. Däremot kan de inte hindra andra från att sälja BMW:s produkter. De märken som Nfs säljer ser exakt ut som de som BMW säljer, troligen är det deras märken! Mvh |
|
|
JAG MENAR INTE DET BLÅ O VITA JAG MENAR ///M |
|
|
Om du vänder dig till en akturiserad BMW verkstad så kan jag nästan lova dig att de har eller att de kan beställa hem alla emblem du vill ha! Ingår i deras service-avtal att kunna tillhanda hålla alla "reservdelar" i BMW´s sortiment! MVH/München |
|
|
Inte det här heller, eller? Länk /Manray/ |
|
|
nä |
|
|
Menar du dessa? Länk Tror bara att de finns till motorhuv och baklucka! Kan kanske modifieras till att passa i fälgarna. Mvh |
|
|
ok |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.