|
|
|
|---|---|
Turbo narkoman |
Är det smma ohm tal på M5 3,6 spridare som på 535-88 *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
Japp båda är hög ohmiga /Andreas |
|
Turbo narkoman |
Tackar för det Andreas Mvh Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
Turbo narkoman |
Andreas! vet du vad mina M5 spridare klarar av, det är Lucas med nr D3764FA 1317446 jag kommer ju ha som mål att plocka ut ca 450-500hk ur en 3,5 Mvh Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
Turbo narkoman: antar att det är samma som på 3.8:an, isf är dom på 290cc och det räcker inte längre än ca 400hk skulle jag tippa.. jag har 6st liggande om du behöver dubbla! ser att du ska bygga en 335 tic.. =)=)=) har du kommit långt med bygget..?? jag har ju min gamla 3.5l turbo motor kvar till E30:in, istortsett komplett med sprut och allt. du kanske är intresserad..?? bra sätta att spara mycket mycket tid! /Kilander |
|
|
M5 spridarna är enlig uppgift på 380cc och dom räcker max till 400hk med lite höjt soppatryck. Du bör nog gå upp på 511cc spridare i sånafall!Tar hem nya såna för 750kr st... MVH Andreas |
|
Turbo narkoman |
Kilander: Var det du som hadde den där med 3st ihopp svetsade intercoolers? det beror ju på vad du vill ha för den jag har ju visserligen redan motor,turbo,intercooler och lite grejor:) /Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
Turbo narkoman |
Andreas: Låter intressant! såg under en annan Rubrik att du svetsade grenrör för 4000.- var det inkl rör, fläns plattor och uttag för wastegate, i sådanna fall e jag intresserad!! /Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
Turbo narkoman: Stämmer bra men isåfall får du skynda dig,ska bygga nästa helg,har kaross att bygga i då. Jag nås på 0707424050 el 0703274050 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.