|
|
|
|---|---|
|
Hej, Letar efter blanka nycklar, dvs nyckelämnen med skaft/huvud i orginalutseende, dvs med BMW logo. Googlade runt men bara hittat i US. Nån som har koll? | |
|
Kollade lite snabbt ebay.de. Tycker du borde kunna hitta något där. Jag sökte på " bmw e30 schlüssel rohling", men det går väl att variera en del. /Lennart |
|
|
Jodå, finns på ebay.de. Men jag vill ha med BMW logon, hittade det i US men blir rätt dyrt mef frakt+moms. Jag googlar på, kanske ska 3D printa själv istället:-) |
|
|
Kanske inte helt perfekt men ser ändå OK ut: Länk |
|
|
Jag tror jag har en låda ämnen ge mig nån dag så återkommer jag Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tack för tips och speciellt tack till Trucker :) |
|
|
Hittade lådan men tyvärr va alla codade,hmm har för mig att jag sett oslipade,återkommer Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Finns på ebay. Länk |
|
|
Hej, Hittade dom på Ebay men med frakt+moms så blir det galet dyrt. Tar nog vanliga ämnen och skriver sedan ut skaft/huvud i en 3D skrivare istället :-) Jag vet, fortfarande inte original men får då åtminstone BMW logon. |
|
|
Hej Det går fortfarande att beställa nyckeln direkt hos BMW (51 21 1 900 876). Köpte en ny huvudnyckel med ljus och BMW logo till min E24 förra hösten. Kostade 300 spänn. Hälsningar, Gunnar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.