|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Är så att min far har gått bort och lämnat mig med en bmw 840 Cia årsmodell 1994, bilen är i bra skick, finns lite lacksläpp i fronten och kofångare bak. Den har gått strax över 15 000 mil. Tack på förhand | |
|
Tråkigt med frånfället. För att få några relevanta svar behöver du komma med mer detaljer om objektet. Av nuvarande information är det bara en gissningslek. De sista sju siffrorna i chassienumret samt information om servicehistorik hjälper mycket. Är allt original eller finns det exklusiva eftermarknadsdetaljer? Kanske även en bild eller två. :) |
|
| Beklagar sorgen. Med tanke på att de börjar kring dryga 100' i Tyskland så vill jag säg att bilen borde betinga ett värde av minst 150', om du nu inte har super bråttom att sälja den... Länk | |
|
Hej, Jag är eventuellt intresserad av den. Skicka ett mejl med telefonnummer så kan vi snacka. Mvh |
|
|
Hejsan, Jag är också intresserad av bilen. Maila mig gärna så kan vi ta det vidare där. Mvh |
|
|
Hur går det här då? Jag är nyfiken på om det blev någon affär, då har vi ju en värdering. |
|
|
Hej igen ursäktar att jag inte har svarat tidigare, har haft fullt upp. Ska inte sälja bilen, tänkte behålla den iallafall för stunden. Ska försöka fixa lite bilder och chassinummer |
|
|
Hej Beklagar sorgen Har min 840 försäkrad hos bilsport & mc. 120 000:- i försäkrings värde. Fick det 2015, men känns lågt nu om man kikar på liknade bilar i Tyskland. Min har gått ca 19800mil. Kolla bultarna till oljepumpen, om det inte är gjort. Hade en bult i oljetråget på min bil, finns nya att köpa med loctite på. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.