AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.806

Styling tips för E90 06.

mr
3
mrhagglund
E90 330i 06
Tjena, Jag äger en E90 330 06 (grå) och är sugen på att göra något fräsigt så att den får en " hårdare " look.
Den är just nu helt standard men jag vill få den att se rå ut. Jag har länge funderat på kjolpaket samt tona rutorna . Kom gärna med tips och har ni bilder så skulle de vara kul att få se lite olika förslag!
Tack på förhand! :)
TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Finns inget annat vettigt än att montera m-sport-kjolar isåfall, sänka och montera på stiliga fälgar.
Allt annat och det ser slöddrigt ut och bilen tappar anseende hos alla seriösa bilintresserade människor.

Undvik detta:
Länk
Länk
mr
3
mrhagglund
E90 330i 06
Okejokej, jag har kollat lite nu och tror att de blir en frontläpp eller något liknande,
sen tonar jag rutorna och fixar ögonlock så vi får se, det kanske blir bra tillslut!
Tack för svar @TP_
Transocean
Länk
lu
53
lucifer579
325i E90 -09
Jag funderar själv på vad jag kan göra med min E90 LCI.
Verkar dock bara bli angel eyes, njurar och eventuell läpp/diffuser.

Eftersom jag har M-sport så är den redan rätt "sportig" och låg. Tror inte jag vågar göra mer än att hålla det rent och enkelt.

Anses svarta njurar vara en "ghetto mod"? Jag tycker själv det är rätt snyggt eftersom jag inte gillar krom.
mr
3
mrhagglund
E90 330i 06
@lucifer579 Okejokej, Jag tycker svarta njurar är ett absolut måste på alla typer utav BMW och det är ju något man kan göra själv med en sprayfärg.
Man vill ju samtidigt som du sa, "hålla det enkelt" liksom de ska ju inte bli en utställningsbil utan man vill ju bara få utseendet ändrat
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Frontläpp och (speciellt) ögonlock ser ju bara pinsamt ut, om resten av bilen ej är i paritet - stora fälgar och rätt höjd på bilen är det absolut viktigaste....men det kostar, förstås.

Har fö själv de svarta Performance-njurarna, och visst är det snyggt! Inget krom så långt ögat når..

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.