|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har fått mycket hjälp här på detta forum å hoppas på hjälp denna gång oxå! Det är nämligen som så att jag ska flytta utomlands och tänkte sälja min pärla! Jag undrar bara om ni har lust att kolla på min annons å ge feedback på annonsen å särskilt på priset. Ser annonsen bra ut? Tror ni priset ligger rätt? Vill helst sälja den innan månadens slut då det sen blir bökigt med flytten och så som allt gick väldigt fort! 😊 Länk | |
|
En av få saker är att om du har möjlighet att fixa handbromsen - gör det. Det väcker annars en massa frågor hos spekulanterna. Det blir friktion i affären så att säga. Priset ligger väl hyffsat jämfört med andra motsvarande, men äldre BMWs med bensinmotorer och högt miltal springer aldrig iväg. Det kan alltså ta tid ändå. Jag skulle korta annonsen i början med de subjektiva kommentarerna om bilen. Det har ingen betydelse vad du skriver ändå och kan uppfattas lite "skrytigt" om bilen. Du vinner inget på att ha det kvar men riskerar att förlora på det. Sen är det kanske lite trist med bilder i snöstorm när det är maj. (Hagelskuren idag till trots). De sista bilderna ser mycket trevligare ut. Du kan ju i alla fall ändra ordningen och lägga dem först. ------- //Lövet |
|
| Tack för återkopplingen! | |
|
Ser bra ut! Men jag instämmer med andreas_lofgren, samt att jag endast hade skrivit "pris diskuteras på plats". Då slipper man oseriösa som prutar hej vilt via tele/mail samtidigt som man antyder att det går att gå ner i pris vid snabb affär. |
|
| Tack. Återkommer snart med ny annonsn. Är i Nyss hemkommen från Spanien (i går natt) och har inte haft möjlighet att göra om annonsen. Gör det imorrn eller på Måndag å ber om feedback igen! 😎 | |
|
Nu är annonsen uppdaterad. Vad tycker ni nu? Länk |
|
|
Många bilder på inredningen men ingen på stolarna, samt ingen info om skinn eller tyg...bara att det är sportstolar Edit: Såg nu ett litet hörn av en stol och det verkar vara tyg stolar :) |
|
| Kassa bilder. Ta bilen till ett snyggt ställe. Skjut en bild från varje håll, lek lite med vinklar. Nöj dig med två bilder på inredning, en av dessa tar du från baksätet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.