|
|
|
|---|---|
|
Hej! Det är såhär att jag har hittat en m550d premium selection i Tyskland hos en BMW firma. Bilen är i toppskick och det kommer med en 2 års europlusgaranti. Men jag tvekar lite på den pga två anledningar. Grejen med denna bil är att en av servicearna står inte i bilen. Anledningen till detta enligt säljaren är att bmw verkstaden som gjort just denna servicen har glömt att lägga in det i databasen. När jag frågade säljaren att bevisa detta så visade han faktiskt mig i bmws databas att det var 3 servicear. Bara 2 är inne i själva bilens servicehistorik. Det andra är att den har haft 2 ägare. En av dem har varit en bank som leasat bilen och den andra är en privatperson, turk, som haft den i några månader max ett halvår. Så ja, detta är de två anledningarna som gör att jag tvekar på att hämta den. Vad tycker ni här? Är dessa två anledningar något jag borde oroa mig över eller ska jag åka dit och köpa den? mvh | |
|
Är du själv osäker och har en dålig känsla, låt bli. Crille |
|
| Tänkte mer att varför skulle en BMW firma försöka blåsa mig på något sätt. Låter bara dumt i mina öron. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.