|
|
|
|---|---|
Verdi |
Var ju på M Experience förra veckan och körde M3/M4 med helläder och det var ju jävligt snyggt. Fick en idé om att slippa plasten i M2:an men går det att göra utan att behöva råna en bank? Och blir det snyggt eller tror ni det känns lite ostigt? Här är en bild jag hittat. Länk Bedrövliga "kolfiber"-detaljer men alcantaran med de blå stygnen är ju rätt snygga och det passar bilens "personlighet" bra. Bättre än skinn skulle jag tro. Särskilt som dörrsidorna och damasken till växelspaken också är i alcantara. Ska man ha skinn så blir det nog en konstig kontrast mot dakota-skinnet som är rätt grovt. |
|
för mycket av det goda tycker jag. Har precis monterat M Perf ratten i Alcantara/Skinn. Gott grepp. |
|
| Jag tippar på ca 30-35" för att få brädan klädd med Alcantara, inkl in & urmontering på verkstad. Kolla med diverse bilsadelmakare, tex Alfta? Ett alternativ kan vara att ta en veckas semester i Polen o låta en polsk sadelamakare göra jobbet billigare, även om man räknar med kostnaden för semesterveckan i Polen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.