AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.791

Skruvad e39 M5 på Blocket XMR510

Visa användare
5.111
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
XMR510 XMR 510 GJ18729 Carlos Cars
Denna såldes förra veckan för 80k av en privatperson där det i annonsen i klartext stod att den var skruvad.
Oklart dock hur mycket enligt ägaren.
Nu ute för 130 k och inte ett ord om detta...
Rätt tråkigt beteende av handlaren..
Gamla annonsen:
Länk
Nya annonsen:
Länk
Nya annonsen skärmdump:
Länk

Mvh Ola

Min bil:

Länk
Jag reagerar mer på att den är "välskött" & "välvårdad". Ser inte så ut på bilderna iaf. Varför i hela fridens namn tar man en bild på bagageutrymmet där man ser stötfångarens "difuser" löst liggande samt en oljeflaska som skvalpar runt?
Visa användare
5.111
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
"välskött" & "välvårdad" är ju givetvis larvigt men där kan man ju faktiskt skriva vad man vill som säljare. Men att uppge felaktig mätarställning trots att man vet att den inte är korrekt är väl ett lagbrott t.o.m?

Mvh Ola

Min bil:

Länk
Bra jobbat!

Härliga polerrosor på bild 5 :)
Al
1.392
Alpinabiturbo
i4 M50 -23
E38 740ia -97
E28 535i -87

Herregud vad den ser ut. Vilken klåpare till firma. Man kan väl åtminstone tvätta den och köra av lacken en vända snabbt för att ta få bort hologramen efter klåparen som polerat innan.
Ka
135
Karlsson72
E39 M5 '00, VW Up GTI '19
Lycka till att få 130 för den där. Den har gått i Norrköping innan och den är inte i nåt drömskick direkt.

Har mailat firman om mätarfusk, får se om jag får svar.
80 tusen som den förra ägaren la ut den till försäljning för var helt ok men synd att det var en bilhandlare som bara vill tjäna en hacka som köpte den.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.