|
|
|
|---|---|
|
kolla denna annonsen, Länk visst har den en X-line grill? Jag är inte jätteinsatt men tyckte absolut att denna verkade ha X-line, jag ser det mest på grillen som är silvrig, sen kanske man kan se det på andra ställen? Kan det vara så att någon har bytt grillen bara? Enligt BMW Vin Decoder på siten bimmer.work så har den inte X-line, de där vin decoder siterna brukar väl aldrig har fel, de går ju på chassinumret. | |
|
Nej, denna har inte X-Line. Då hade den i så fall haft en tunn kromad list längs med instegen på sidan, ungefär som en slags "sidesteps". XLine har också kromade lister runt fönstren. Däremot har 30d kromade ribbor i njurarna som standard (vilket denna också har). Men det har inte med XLine att göra. Hoppas det blev tydligt. |
|
|
ok, tack för svaret! Jag har kollat mycket på nya X1an och där verkar alla med X-line ha sånn grill och de utan X-line har svart grill verkar det som, i alla fall 18d eller 20d. Då tänkte jag att det var samma princip här. Men såg att alla x3 3.0 har den grillen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.