|
|
|
|---|---|
|
Har någon lyckats att eftermontera dvd/multimedia i nackstöden? Har sökt men hittar inte riktigt snygga lösningar. Har hittat en kostar ca 9000kr och det känns för dyrt. Någon som har lyckats bilder kanske? | |
|
Såg en medlem på 5series.net som gjort en smidig lösning. Ska se om jag hittar tråden. Var nog för e61 men principen är ju den samma. |
|
| Tack vore fint, kanske man ska gå på en Android variant eller nåt. | |
|
Han bytte hela nackstöden vill jag minnas till nåt sånt här Länk för min del är nästa steg ipadhållare och köra på så vis istället. |
|
| Jag kör med iPads och hållare. Tycker det är den smidigaste lösningen, visst är det snyggt med integrerade skärmar men då måste man eventuellt krångla med skivor också. Jag äger inte längre några skivor utan allt är digitalt här hemma, då är det mycket enklare att fylla iPads med film och serier inför en längre resa. | |
| Byta nackstöd hade jag nog inte vågat, har svårt att tro att BMW godkänner detta. Vad händer om man skulle råka ut för en olycka, bli skadad och det visar sig att man micklat med stolarna? Kanske är hur lugnt som helst men jag hade fan inte vågat det. | |
|
Kanske en sån istället? Länk //RX 450h -12 |
|
|
syns bättre här: Länk //RX 450h -12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.