|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funtar på att beställa denna: Länk Visst är väl detta s.k. catback, och bör vara "bolt-on" utan några konstigheter? Det är väl inte "obnoxiously loud"? Det vill säga, får man problem med besiktning eller polisen? Målet är att bilen ska låta bra och sportigt för lite extra leende vid gaspådrag. Jag tycker inte att 599€ låter så dyrt nämligen. Kostar ju betydligt mer med avgas från lokala firmor. Någon med erfarenhet? Värt det? Edit: Eller är jag ute och cyklar med tyskan helt. Är detta bara bakre ljuddämpare? | |
Transocean |
Bara bakre burk, tyvärr :-) |
|
Aha! - Förklarar ju prislappen! :-) Men frågan kanske kvarstår. Ger den något ljud värt att nämna, tro? Eller är det byte av hela systemet som gäller? |
|
| Jag monterade en sådan för ett år sedan blir ett dovt behagligt ljud o inga problem vid besiktning. | |
| Innan du köper något, kolla upp ljudet på Youtube och jämför med andra märken så att du blir nöjd. | |
|
Hejsan, Jag har en sådan Msport avgasburk på min 330i. Ljudet är doft och mulligt. Jag gillar den skarpt. Och jag har inte hört någon resonans som jag hört i andra avgassystem som är ett stort plus. Lycka till, Med vänlig hälsning / Alex 530Xd E61 2008 2002 Mini Cooper S |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.