AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.211

Vad betyder nerlackad.

Dum fråga kanske.

:)

Det betyder att nedre sidospoilers som normalt e grå på e36 iaf har blivit lackerade (även fram bak spoilers nedre kanter)

Den som har flest BMW när han dör vinner!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Gäller inte bara E36...samma gäller E34. Vad jag vet så är alla E34;or med executive-paketet nedlackade från fabrik t.ex!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Provisorisk bild på min bil:
Länk
nofx16: De med executive-paket har ju små siokjolar som är lackade i bilens färg oxå.

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
" Bättre att fråga och verka dum - Än att inte fråga och förbli dum "

Länk
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
När jag skrev nerlackad i min annons fatte flera det som om lacken var nedsliten... Man slutar aldrig att förvånas!

Om biltillverkarna tillverkade spoilerpaketen i ett finare material skulle man gärna lämna den nedersta delen olackad. Det är ju så opraktiskt när man kör på femman 5500 rpm på grusväg
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
*visa män frågar Oraklet på forumet vid namn sök inlägg*:D
Tigerr
nofx16, Carl L >> ..Och dethär med vad som är en RIKTIG Executive ska vi inte ens gå in på..! :P
Det finns lika många varianter på hur en Executive är utrustad som det finns Executive bilar..! Verkar det som iaf? Folk missbrukar det ordet ordentligt!
Men MIN är iaf en ÄKTA: M-kjolar "sidor" (lackade från fabrik), helskinn (även på (eller i?)) dörrarna samt baksidan av framstolarna. Komfortstolar. Kromade instegslister. telefon. bakruteantenn. *bla bla bla..* Och fråga mej inte varför jag skrev allt detta när jag precis en bit ovenför sa att vi INTE skulle göra det..! ;)

Tigerr
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.