|
|
|
|---|---|
|
Har just fått min bil rekondad och lackbehandlad med Silverseal Nordic Version Länk och undrar om någon annan provat denna behandling? Står inte mycket på hemsidan, men verkar vara ett "keramiskt" medel(?) Vad är era erfarenheter? Första intrycket är mycket positivt, men hållbarhet och liknande är fortfarande stora frågetecken för mig... | |
| Ingen? | |
|
Har keramisk lackskydd, minns inte va det heter men ska tydligen vara mer hållbart än teflonskyddet jag hade på förra bilen. 24 månader på keramisk och 18 månader på teflon om jag inte minns fel. Oavsett nöjd med båda lackskydd. Crille |
|
|
SilverSeal NV är inte keramiskt. Som jag har förstått det så är det ett vanligt lackskydd precis som Silver Seal var med regelbundna återbehandlingar. |
|
| Tvättade bilen idag för första gången sedan behandlingen, är mycket nöjd hittills :) Så här hydrofob har jag inte sett en nyvaxad bil vara tidigare. Hoppas livslängden är tillräckligt bra, intyget från Silver Seal säger "upp till tre år", de som behandlade bilen sa "iaf två års livslängd" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.