|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är skroten som har tagit dom. E34 är i princip helt borta från gatubilden och skroten har blivit deras viloplats. Även E39 är på väg att försvinna. Beståndet bland 15-20 år gamla bilar är litet och ännu äldre bilar ännu mindre. När en bil har nått det här stadiet då är skrotdöden nära. Länk |
|
|
Nee henke säg inte så :'( Jag måste köra en bmw klassiker innan jag dör... |
|
|
Tiden går, hittade denna ap-länk... Länk Citat "Satsa på M3 E30...kommer säkert att bli en "samlarbil" på sikt, dvs du kommer inte att förlora så mycket på den om du sköter den, samtidigt som du kommer att ha skoj under tiden!!! Betänk följande: Nypris 88: 289´ Pris idag ca. : 100" Som sagt du kunde då få en m3e30 för 100 000....och den kommer säkert bli en samlarbil...säkert. |
|
|
Har en m5 e34 i mycket bra skick som jag eventuellt funderar på att sälja snart reg nr TCP295 helt i original tom stereon och mobilen hk tokig Stony |
|
|
Blir lite trådkapning. Men sätt ut den på mobile.de. eller autoscout24.de. Prisreferenser till de svenska som nu finns där, Länk Länk Här har du alla 3.8or på mobile.de Länk En svart 3.8 med en äldre ägare sedan 2003, borde om den är fin tinga ett värde i det övre prisintervallet. Här har du en fin till salu... Länk Noterar, kanske mest för egen del, att Stens aktuella är GD63275, min egen diamantsvarta 3.8 som blev stulen 2014 var GD63272 och den var årmodell 1992. |
|
|
Tänk så rätt den gode SL har haft :) idag äger han en SE, som är ännu dyrare och är Top of Line bland E30-M3. |
|
|
Länk Asså 130k för en m135 e28 är det fejk annons??. Vad skulle det kosta samman lagt att hämta hem han till sverige och svensk regga den? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.