|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har sett att färgen på mina blanksvarta lister hra släppt i färgen. Det är två stycke lister som är skarvade i varandra det handlar om. Vet någon om det är svårt att byta dessa själv? Ser ganska bökigt ut för listen över bakrutan i kofferten. Risk för att klipsen går sönder? Det är: 11 Trim strip, side frame, left GLANZSCHWARZ 1 art nr 51137220199 samt 12 Molding, side frame, rear left GLANZSCHWARZ 1 art nr 51137220201 | |
|
De är jättelätta att ta loss, folierade mina ett tag sen. Bara att öppna dörrarna och ta den främre (brytpunkten mot den bakre är ju ovanför bakdörrarna) först, dra rätt ut, börja i mitten. Den bakre kan du börja i mitten också, sen ska den bakre, nedre delen dras snett utåt/bakåt. Tyvärr är dessa svindyra. |
|
|
Ok tack! Går det sönder clips eller sitter de kvar i bilen? Vidare vad har du för verktyg? Det ser trångt ut vid de bakre listerna! |
|
|
Hej igen! TP_ : vore tacksam om du kan svara på vilka verktyg du använde och om klipsen går sönder? Sitter klipsen på listerna eller kvar i bilen? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.