AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
842

Ej perforerat skinn i baksätet?

lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Jo, jag fick min F11 levererad för tre veckor sedan och i specifikationen så valde jag ventilerade säten.
Den bil jag lämnar är en F11 -11 och där är det perforerat i baksätet, men inte i min nya.
Enligt BMW så slutade man med det på LCI. Kan någon bekräfta det månne?

Kan säga att det ser inte bra ut och det var ingen information jag erhöll vid beställning.
Tycker perforerat ger en till utseende högre känsla, men i och med att nu baksätet inte är det
så känns det som man blandat kvalité med budget.

/Loefvenhamn
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Stämmer bra att det inte är perforerat i baksätet.
Smaken är som baken, jag stör mig öht inte på detta då framsätenas ryggstöd hindrar mig från att se framdynorna och bakdynorna samtidigt.
jo
972
johnor
Några gamla BMW:er
Håller med trådskaparen om att det är budget och hör inte hemma på en premiumbil, hur snyggt är det att ha två olika sorters inredning, ser ju ut som ett hopplock. Dåligt är bara förnamnet.
La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Hur enkelt är det att hålla perforerat skinn rent? Jag har aldrig haft det. Kan det finnas en tanke med att inte ha perforerat i baksätet av den orsaken?
jo
972
johnor
Några gamla BMW:er
kan aldrig tänka mig att de har tänkt så långt, tror snarare på besparing då perforerat skinn torde vara längt mycket dyrare än icke perforerat sådant, då går profiten upp men kunden blir sur och bilen ser ut som ett hopplock.
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Hittade en tråd på Bimmerfest och fick det bekräftat. Tänker förstås inte ge mig, så vi får se hur det slutar. ;)

/Loefvenhamn

Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Märkligt att dom tagit bort det i LCI. Bra du drar en lans. Lycka till mot väderkvarnarna:)
OT: Lasse, det perforerade lädret är inte nämnvärt svårare att hålla rent.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.