|
|
|
|---|---|
| jag undrar om NÅN vet om det finns något styling till en E 32? och om nån har monterat M3 speglar på nån sådan... | |
|
Lite styling finns faktiskt, men inte så mycket som till flertalet andra modeller. Jag har haft M3 speglar, fick sitta nästan en hel vecka innan de blev stulna! Jeppe |
|
|
Jeppe hur gjorde du med fästplattorna till M3 speglarna? jag har funderat på att montera sådana som alla butiker säljer...vet du någonstans det finns mer styling till en E32:a?? |
|
|
Jag använde speglar gjorda för E34:an. Sök lite på tidigare inlägg så hittar du nog en del länkar till stylingsidor. Är det något speciellt du vill ha tag på? Jeppe |
|
| letar efter det mesta men har inte hittat något förutom vita blinkers | |
| En riktigt låg sänkning, rekordfläskiga fälgar och vita blinkers är allt som behövs på en E32, inget plasttrams, det ser inte klokt ut, att utrusta en E32 med vinge är i mina ögon närmast perverst. M3 speglar har jag aldrig sett på en E32, men just M3-speglarna börjar ju bli lite uttjatade. OBS! Detta är min åsikter, hoppas att ingen tar illa upp. | |
| sänkning har jag feta 18 # vita blinkers men jag tycker nånting saknas men jag kan inte riktigt komma på vad | |
|
Det enda du saknar har inte med styling att göra, det är nämligen en V12 motor! :) Jeppe |
|
|
Eller den feta fronten..... Sune |
|
| Ja, byt till 750 motorhuv och grill, och stötfångare med luftintag från 750 -91 och framåt. | |
|
jag föreslår något vackert att sätta i passagerarstolen ;-)) ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.