|
|
|
|---|---|
|
svensksåld diamantsvart met fullservad med bok och kvitton 22000 mil taklucka, motorvärmare, slutsteg, 6x9 högtalare, cd växlare Orginal sänkt från BMW skapligt skick Nya däck Bilen skall säljas och jag behöver lite vägledning. Jazze | |
|
Hej. Max 45.000:- /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
med 22000 mil på mätaren så är den absolut inte mer värd än vad just Bumper skrev, 45000:-. Men vafan, sätt ett pris på 60.000:-, någon kanske nappar. Om intresset blir svagt, sänk priset succesivt, detta förutsätter att du inte har rejält bråttom att sälja. Lycka till! ///Tomas 528i -86 |
|
|
låter rätt bra. Gav 35000:- för bilen för ett halv år sedan. |
|
|
Hej. Då fick du den för ett bra pris.. =) Misstänkre att kammen är bytt på den? Eller har jag fel? Sälj den billigt till min tjej, hon behöver byta bort sin Golf VR6 nu när hon ska börja plugga och pendla.... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Kamrem är bytt vid 20500 mil Kamaxel och lyftare vid 18000 mil stötdämpare och bromsskivor -00. samtliga bromsrör -01 Hon kan få ta den för 42000:- om hon vill. |
|
|
Hej. Ska informera henne. Men hon har läst detta inlägg nu och vet hur mkt du betalat för den, så hon vill säkert pruta lite till på den.. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Priset är inte diskutebart.. Jag vet att det inte är några problem att få ut dom pengarna. Dessutom har jag lagt ner några kronor på bilen under mina månader som ägare (nerlack, bromsrör, skatt, bes) så jag vill ha ut dom pengarna.. |
|
|
finns bild i galleriet om nån vill kolla på henne. Men fälgarna sitter inte på nu. Länk |
|
| Det lär ju inte vara någon som betalar för skatt retroaktivt.... | |
| fälgarna kan ja köpa ;) | |
|
Vad kostade det att lacka den ? Mvh Mohsen |
|
|
om de är en 91:a så är de inga elhissar va? är de eltaklucka? |
|
|
Ähh, det var ju några år sedan bilen diskuterades Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.