|
|
|
|---|---|
|
fråga jag har bytt ut originalet mot eftermarknad för att få multimedia i min e39 alt fungerar ok utom radiomottagningen, har på originalet två antennutgångar en ISO och en Diversity hur kopplar man dessa efter mycket läsande så har jag fått det till att Diversity ingången styr antennförstärkaren på något sätt men hur gör man ???? | |
|
En av anledningarna varför jag valde en xtrons Länk istf eonon var just att jag läst om dålig mottagning av radio på eonon. Har själv inte märkt att mottagningen är dålig på min nya än iaf. En annan att de inte hade kommit med någon 2GB RAM version än. Vilken version av eonon har du köpt? Kan tyvärr inte svara på din fråga dock. Xtrons var bara att plugga rakt in och köra i mitt fall. |
|
|
Jojo jag har radiomottagning inom närhet till radiosändare men troligtvis så har jag inte antenn förstärkaren i funktion hade tidigare en Alpine ine 900 och det var samma problem där men sätter jag tillbaka originalet och kopplar in båda antennkablarna är det ok men tar jag ur Diversity kabeln försvinner mottagning även på originalet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.