|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Länk /Johan |
|
| Känns väldigt väldigt dyr. | |
| Ja den känns åtminstone 50' för dyr. | |
Verdi |
Wow. Det där får man väl nästan en ny för? |
| Verdi, ja. Det går att få en fabriksny -18 om nån månad eller två för samma pengar om man sänker kraven på utrustning, utan att för den delen behöva leva med en tomhylsa. | |
| Grelle: Som dessutom blir en M240i med den uppgraderade motorn. | |
| Nu har han sänkt den något | |
|
Har han? Tror fortfarande han har en riktigt stor prisjustering framför sig om han faktiskt vill sälja och inte bara annonsera för att få brevvänner... att sälja en 3 år gammal bil för samma pengar som man får en fabriksny för är jäkligt svårt. Extrautrustning och specifikt eftermonterad utrustning höjer inte alls värdet nämnvärt i mina ögon. |
|
|
Priset är fortfarande högt men dock så är annonsen förnyad i dag. Om jag inte minns fel så var det högre i går. Jag håller med om att de beloppet han begär har han svårt att få men jag är glad över att den står sig bra då jag själv är ägare till en M235:à årsmodell -16. |
|
|
Jo, den jag kan jag väl relatera till även om just den där inte säljs till den summan. Uppdatera profilen din om du har en M235i. Alltid kul att se vad alla kör. |
|
|
Min har rullat mindre och har mer eftermarknadsdelar och kommer läggas ut slutet på juni. Billigare än denna. |
|
| Kommit ut en vit nu från 2014, 379". M235 verkar stå sig väldigt bra i pris! | |
|
Tänkte bumpa tråden lite då jag varit och kikat på en M235i efter mycket spanande på blocket och tänkte höra synpunkter? Länk |
|
|
Min åker ut på blocket inom 2 veckor om någon är intresserad. Svensksåld med 2100 mil, melbourne red 2015 med xdrive. |
|
|
Den vita som lades ut av en privatperson i söndags ligger nu ute av bilhandlare i Stockholm. Kika in den: Länk Verkar vara en bilförmedling då det inte skett något ägarbyte. |
|
| Vet du vad den vita låg ute för innan? | |
| Tror det var 349, ingen jätteskillnad mao. | |
|
Vad säger ni om den vita importerade för 399 som Supreme Cars säljer? Något man bör tänka på en import? blir den svårsåld när man tröttnat? kan tänka mig att många backar endast pga import, frågan är varför? En annan grej, den är ju X-drive dessutom.. Vad tycker panelen gör sig bäst på en M235? x-drive eller rwd? |
|
|
Den vita lades ut för 365 TKR av privatpersonen, så det är samma pris nu. Bakhjulsdrivet är enligt mig roligast men med xDrive har du roligast på vintern. Xdrive kanske även är bättre om du tänkt uppgradera motorn, då får du ner kraften. |
|
|
Riche: Min är svensksåld med X-drive, också 2015, 800 mil mindre. Mer eftermarknadsdelar monterade. Allt är nytt och monterat för 200-300 mil sedan. Fri service och vagnskade garanti finns kvar till 2017-10 Folierat tak blanksvart M-performance pedaler Autoplus kolfiberdiffuser Kolfiber läpp ala m-performance 19" Zito fälgar Blank svarta njurar Kolfiber backspeglar Kolfiber vinge Usa lower grills lackade blanksvart även nätet i mitten lackat. M-performance sidokjolar lackade i blanksvart Vogtland sänk fjädrar med bumpstops Trim BMS JB4 BMS JB4 BT KITT BMS Intake VRFS RACE IC VRFS Catless DP FTP Charge pipe Custom byggt avgas av AG´S (Inget för den känslige) Bilder Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.