|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är ute efter felkodläsaren till BMW F11. Vilken skulle ni rekommendera till nyare BMW? MVH Edin | |
|
Jag har funderat på dom 2: Icarsoft i910-II BMW & Mini felkodsläsare eller BMW ISTA-D /ISTA+/ ISTA-P & ENET Vad tycker ni? |
|
| Ska du bara läsa felkoder är nog Icarsoft smidigast. Ska du koda saker krävs enet-interface och e-sys. | |
|
OK, tack för svaret. Finns det flera förslag? |
|
|
Vad tycker ni om Carly till BMW? Värkar vara ganska lätt att använda. |
|
|
Carlyn fungerar bra och är väldigt lättanvänd. Läser ut felkoder och man kan göra lättare felsökning med hjälp av att man kan läsa av visa givare/parametrar. Ska man göra större felsökningar är typ Inpa bättre eller rheingold |
|
|
Carly är väldigt lättanvänd och ger dig möjlighet till en del vettiga programmeringsval. Är du van vid programmering så kan det vara värt att gå vidare med de val som nämns i tråden, men kom ihåg att du måste veta vad du gör i så fall. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Går det att göra något kul på en E39a med Carly? __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
|
Jadå, det finns en del: Länk ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Det blir att jag beställer Carly! Det räcker för minna behöv. | |
|
Hej Du gör säkert rätt i, att köpa Carly. Köpte icarsoft i910-II av prylteknik. Fungerade bra tills jag uppdaterade till 6.2. Nu fungerar inte kommunikationen i den, och carsoft ger ingen respons då jag mailar dem, om problemet. Förbannat mög, deras uppdateringar. |
|
|
Jag är också på jakt efter en fungerande men ändå enkel lösning att koda bilen, enklare saker men också få fram felkoder när dessa uppstår carly + carly odb wifi adapter bimmercode + odb wifi dongel vad tror ni om ovanstående ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.