|
|
|
|---|---|
|
Hej Har varit på jakt efter en uppsättning style 172 fälgar en tid nu, men de verkar va omöjligt att hitta en vettig uppsättning. Nu funderar ja på om det finns någon återförsäljare av kopior av bra kvalité? | |
| Borde inte en BMW återförsäljare kunna ta hem en uppsättning? Det går ju alltid att beställa från Tyskland om du vill ha ett lägre pris. | |
|
Original: Länk Blandat original och kopior: Länk |
|
| Nya original är för dyra så det blir det inte. Hade hoppats på att hitta en fin uppsättning begagnade men de växer inte på träd. | |
| Fanns ju både nya kopior (tex "Carsonic CSM7 M172 Design") och original/nya begagnade på ebaylänken. | |
| Carsonic fälgarna har jag sett förr. Gillar inte alls looken på dom. Begagnade ifrån Tyskland är ju ett alternativ om de går med på att sända till Sverige :) | |
|
En superhärlig fälg till 5 serien. Valde länge mellan 172 och 128 innan jag valde den senare i 20 tum. Ring Marius i Norge. +47 96877912 han har replikor i följande dimensioner. B19X9.5 5X120 ET20 72.6 B19X8.5 5X120 ET16 72.6 B19X8.5 5X120 ET18 74.1 Han levererar det han lovar. Finns olika däckalternativ om du inte vill lösa det själv. Priserna är inklusive frakt längs den rutt som hans chaufför kör. |
|
| Den modellen han säljer har jag också sett tidigare. På bild så ser ekrarna ut att vara smalare än original. Är det någon som sett dessa live och jämfört dom mot originalen? Www.diski3.com | |
| Har ev fått tag i en uppsättning originalfälgar nu :) Tyvärr är två fälgar lite kantstötta men det går nog att fixa till :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.