|
|
|
|---|---|
|
Hej, Skulle vilja ha en telefonhållare till min 525 E61 -04 där hållaren sitter mellan friskluftintagen dvs över knapparna. Verkar som de sitter oftast över luftintagen eller går den att flytta i sidled? Har 337 M-sportpaket (med bl.a. interiörlist) Tips emottages gärna :) / Joacim | |
|
Jag har som sagt M-sport som länken nedan visar: Länk Varför passar inte denna bilhållare nedan till M-sport? Det ser väldigt lika ut... Länk |
|
| Jag vet inte varför den inte passar M-sport, jag har en icke M-sport där jag har satt den hållaren i mitten framför luftspjället, inte lika långt till vänster som på bilden. | |
| Fråga till ts: hur kan du ha m-sport på en -04? Det kom väl först som my -05? | |
| Är det skillnad på interiören vad det gäller m-sport eller inte? | |
|
@simmaren_1: Ja det är så jag vill ha det :) @Lus: Ja du, jag har ingen aning men den är modellår 2004-08 Det säger bl.a "Interiörlist Alu Cube Pure" i beställningen Länk Och "337 M-Sportpaket" finns med i BMW ordern.. Länk @Kane: Det känns spontant att det borde vara samma bräda men annan list. |
|
|
Tack, 200409 dvs 2005 :) Rätt säker att listernas utformnining inte skiljer sig åt. |
|
|
Hade kvar den gamla till Volvo V60 så lite kap och lim så kan det nog funka som jag vill :) Länk |
|
|
Bättre länk? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.