|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har min ögonsten från -96 som jag skulle behöva service på, känner någon till en bra verkstad i Stockholm (Bor i Hässelby) som förstår sig på dessa fina bilar? Har lite småproblem med den, när den blir ibland blir varm så hackar den (inte elektriskt med tändningen) utan känns som om hela motorn hoppar till lite på ettan och rycker i ratten...Skumt. Behöver nog en gammal räv som tittar på detta, inte de nya mekanikerna med Teck 2:or... MVH Jonas | |
| Testa GW Engineering alternativt Bil & motorteknik. Båda ligger i söderort förvisso, men det är ändå Stockholm. Båda är iaf "gamla rävar" utan tvekan. | |
|
Båda är kompetenta men min upplevelse av GW är rejält mycket bättre. Bil & Motorteknik har mycket att lära vad gäller bemötande, prisuppgifter och pålitlighet när bilen ska vara klar. Känns i de avseendena tyvärr amatörmässigt och närmast otrevligt att lämna bilen där. Du vet inte vad det ska kosta, när bilen ska vara klar och vad de egentligen har gjort. ------- //Lövet |
|
| Ska erkännas att jag senaste åren enbart kört hos GW. | |
| bw motorteknik upplandsväsby.bra mek.brukar fixa sånt som många går bet på har jag hört .lämnar min f10 där.pratade med en kund som sa att han är väldigt duktig.plus att han har rimliga priser,typ nästan hälften av märkesverkstad | |
| En bit och åka men det är sällan den bästa verkstaden finns nästgårds... Länk | |
|
Vilka är BW? En BMW mek i Vällingby som jag fick kalla fötter hos var Borgs bil. Skulla laga min cab...Borgs bil blev aldrig klara...till sist fick jag hämta bilen och betala 2000 för felsökning tan att de kom till nån slutsats.. Dessutom låg det en äppelskrutt på motorhuven då jag hämtade bilen. Körde därefter BMWn till Novation i Uppsala. De löste problemet på en gång. Det var knappen till cabmotorn som var slut. Ger mig tusan på att Borgs bil inte ens undersökte felet...eller så fattade de inte vad de sysslade med. Betalt tog de iaf. Izzy |
|
| bw motorteknik har inget med bmw att göra ,han mekar alla märken.fått bra vibbar av killen,han har en ny o större verkstad med rekond numera,han verkar seriös o jobbar långsiktigt med som jag uppfattar bra priser,bara att googla | |
|
Låter bra. Viktigt med en verkstad man kan lita på. Izzy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.