|
|
|
|---|---|
|
Hej alla som topic lyder så ska jag kolla på 1 323ti com till helgen. Det jag sitter och funderar över det här med M paketet? Vad ska ingå egentligen? Det jag vet att bilen har är svart innertak sport stolar med halvskinn och tyg M ratt M kromad växelknopp silver lackat mätarhus M kjolar på sidorna M bak kjol Dock ingen M front men sitter 2 runda dim ljus i den som sitter på. avgas med 2pipor på ena sidan standard? stag över fjäder tornen i fram. torkare bak på bilen Kollat i registret för bilen å där heter den modellen 323TI/3? vad betyder 3an? Kan jag på något enkelt sett se fall bilen har M paket? typ sport chassi eller något? Tacksam för svar :) En intresserad BMW köpare= | |
|
3an står för 3 dörrar. precis som en 525 touring ofta stod som 525i/5. Stephan |
|
|
Ta bilens reg.nr. och knappa in det hos transportstyrelsens hemsida - då får du fram data på bilen och en av dessa uppgifter är bilens chassinummer; ta sista sju symbolerna i chassinummer/VIN-nr och knappa in (copy/paste) på någon hemsida för BMW VIN-check, t ex. Länk Då får du upp en lista med bilens fabriksmonterade utrustning mm. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej Tack för hjälpen= Stephan / Johan |
|
|
Jag har haft en 323ti och den har det mesta standard utom M-fronten. M-chassi är t.ex standard. Om den är original skulle jag säga M-front = M-paket. Otroligt rolig bil, ungefär som en E30 325. /Jonas |
|
|
Hej. Menar du att M chassi e standard på 323ti? |
|
|
Iaf. sportchassi... och jag tror det är samma på compacten. /Jonas |
|
|
hum... kan ev. bara gälla -98orna... vilka är klart vanligast /Jonas |
|
| Det är 98 modell jag ska kolla på 🙂 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.