|
|
|
|---|---|
|
Köpte Carly för att dels hålla koll på felkoder och dels göra lite programmering. Har just kört genom första felsökningen (väldigt bra app, förresten) och här fick jag en underlig felkod som jag inte kan googla mig fram svaret på: B7F8AF (hex) eller 12056751 (dec) Texten lyder "Short to Ground USB Vbus connection Head Unit with USB interface" Några förslag...? ---- BMW CS/SC #6212 | |
|
Måste vara usb-uttaget som någon kopplat in något till som dragit för mycket ström eller varit kortslutet. Uttaget sitter i handsfacket och kanske på något mer ställe. Ta bort felkoden inget att bry sig om. |
|
|
Saken är att jag inte kan spela upp musik via min Snap-In adapter längre. Laddning av telefon funkar fortfarande. Undrar lite om det kan vara detta som det larmades om? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Förutsätter att man kan spela upp musik via ett usb minne (har precis hämtat min F11 så jag har inte provat själv :) ) Testa då om det funkar, om ja - kortis i din adapter, om nej - fel i bilen. |
|
|
Det visade sig vara ett stift i snap-in adaptern som hade böjt sig. Lite pill och allt är som det ska! :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.