|
|
|
|---|---|
|
Hej, Upptäckte igår när jag skulle tuta på en buss som körde rätt ut att tutan inte fungerar? Har aldrig använt tutan sedan jag köpte bilen och kollade säkert aldrig ens om den funkade. Misstänkte först en säkring men när jag kollar på lappen för placeringar av säkringar är det endast en verkstadssymbol ?? inget säkringsnummer ?? Har kollat alla säkringar i båda boxarna (en i bagageluckan och en under motorhuven) ingen är trasig ? Är det någon som har något tips ? Är det någon som vet exakt vilken säkring som går till tutan ? Finns det någon dold säkringsbox ? såg ett inlägg om en tidigare modell och då skulle det tydligen sitta en box vid passagerarsidan nere vid fötterna, någon som vet om det gör det på årsm 2012 (inte med i säkrings dokumentet) ? | |
| Har samma problem. Nån som har svar inom kort? Bilen upphissad hos en vän just nu. | |
|
Detta är löst för min del. Pratade med BMW som hävdade att tutan styrdes av ett relä som fanns i någon styrbox som i princip styr allt framför ratten. Detta var dock inte fallet, det fanns en säkringsbox gömd nere vid fötterna vid passagerarsidan som inte presenteras på "kartan för säkringar". Så riv bort lite kåpor och leta där ! |
|
| Så säkringen var trasig? | |
| Ja, en säkring som inte fanns enligt bmw.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.