|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Blev ju inte bra där... M6 heter givetvis Style 167. ___ //Ulf |
|
|
För att avsluta min del av tråden lite. Jag måste nog fortsätta åka lite hårt trots allt, efter en vecka med sommarmackorna på kan jag bara inte ta av dem. De sitter för bra på bilen.. Blir glad varje gång jag ser bilen ;-) Värderingsfrågan är nog att man får troligen rätt bra betalt för fälgarna, kanske till och med att det skulle löna sig att renovera dem och sen sälja på dem internationella marknaden. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
We 2.001 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag kan alltid köpa dom för samma summa som du gav för dom. :D |
|
Dök upp några riktigt slitna style 42 nu på blocket. Kanske ett objekt för den renoveringssugne. Intressant placering av balanseringstyngder... Länk annonsen: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Bumpar gammal tråd då jag nu renoverat mina AC typ 2. Fick omedelbart känslan av att dessa kan jag bara inte trixa runt i stan med på dagarna. De är för fina, kommer ju vilja ta självmord när första skrapet kommer. Blir nog att sälja. Westersund, du har första tjing som jag lovat. Dock är ju de internationella priserna väldigt höga, man får nog inte samma peng här hemma. Så trådfrågan är åter aktuell med tillägget "nyrenoverade, okörda" samt med spritter nya äkta AC navkapslar. Hur prissätter panelen dessa? Se bilder: Länk Länk Länk Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.