|
|
|
|---|---|
|
Hej Skall sälja min 325d och har fått bud från KVD 72-84 tusen. En alpinvit 07:a sedan med automat. Lite udda spec: Dynamic + advantage, men bara Ac och lilla stereon, ljuspaket, Beige tyg, sportstolar drar sig åt 20' mil. servicebok ok historik ny (beg) vxlåda Matthias | |
|
Hur lyder frågan?Eller var det bara ett konstaterande? Klabbarparn |
|
|
Hej - fel plats, skulle vara på värdering såklart... Jo, är det ett vettigt pris? när jag kollade på Bilpriser kom det upp ett meddelande typ att 'folk betalar bra för din bilmodell nu'. Jag skickade in lite på skoj men fick detta bud och kontakt med en vettig försäljare. Jag hade räknar med ett lägre bud från KVD... Matthias |
|
|
Det står så typ på varenda bil jag värderat... Sen kan det vara värt att notera att bara för ett Kvd ger en värdering innebär inte det att du får de pengarna. Kvd köper ju inte bilen av dig. ------- //Lövet |
|
|
Nej, jag är också skeptisk, deras värdering borde ligga lägre Vad ligger marknaden på för denna bil? M |
|
|
Tycker värderingen är ok om du söker likvärdiga objekt på blocket, om man bortser från dom som tror bilen är gjord av guld. Priset från Kvd ett riktvärde och i slutändan är det ju såklart marknaden som bestämmer priset. Du kan sätta ut bilen för en miljon, har du tur får du en skojare på kroken som du får att betala 10% av begärd pris i handpenning. Crille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.