|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte bara kolla vad ni tror den kan vara värd ungefär hade tänkt behålla den länge men vi kanske tar över en bil efter dödsbo. Bilen är full stämplad till 10700 gått 14400 nu med sparade kvitton gjort oljebyte var 1000 mil efter 10700 samt byt allt annat efter service bok. Nya 17 tums hakka 7 1 vinter säsong. Sommardäcken har rullat 2 tror jag Continental 17 tums så mycket mönster kvar. Utrustning är väl det mesta utan navi Rostskyddsbehandlad med Diintrol kosta runt 7000 Sen är det vanliga ac röret byt förra året som går sönder på dessa nästan 7000 med Xeon ljusen båda bytes vid 13000 mil cirkus. Skivorna är bra och ej rostiga Enda som är negativt är att rutan fram är sprucken hela vägen men gick igenom besiktning | |
| Årsmodell och utrustning? | |
|
Tillverkad sent 05 uttagen 06 tror jag. Går det knappa in reg nummer någonstans å se utrustning ?? Har iallafall sport stolar skinn xeon ljus, alarm , backsensorer Manuell låda ej kombi |
|
|
M-sport paketet? Är ditt innertak svart? Vilket ljud? Parkeringssensorer även fram? Dragkrok? |
|
|
Taket är i grå färg jag har inte det ljud paketet iallfall ej dragkrok Kollade lite utrustning på blocket har iallfalll det här Servostyrning, , Sportstolar, Stolvärme fram, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Mugghållare fram/bak, Mittarmstöd fram/bak, , ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Dimljus, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare , Aux finns med |
|
| Har inte det stora ljudpaket iallfall | |
| Enbart bak är sensorerna | |
| Fjärrstyrt c-lås, Färddator, regnsensorer med givetvis | |
| Du kollar utrustningen enklast genom bmwvin.com: knappa in de sista 7 tecknen i chassinumret. | |
|
Ja, baserat på vad jag läst så har du inte som du påstår "det mesta utrustning utan navi". Saknade ju mycket mer. Kanske värdet är mellan 65-80'. Är inte direkt insatt i äldre E90. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.