|
|
|
|---|---|
|
Hallå Har en 740i e38 från år 1994 som är helt enkelt underbar! Men i tider av höga bränslekostnader och ett kombisug funderar jag på att köpa en 520d aut från 2008. Den har rullat nästan 21` har bara normal service. Inga kedjor är bytta och dessutom har den elektrisk utfällbar dragkrok. Den fungerar faktiskt så jag tänkte låta den var i utfällt läge, om det blir köp. Bilen känns ok, har s-bok och är svensksåld. Det färdigprutade priset är 65`vilket nog är okey? Ska jag slå till och hoppas på att den håller 10`mil till eller ska jag satsa på något annat? Hälsningar Villrådig | |
|
Kroken pajar utfälld också... Nja om du har möjlighet att satsa på något som gått mindre så är det nog bra. |
|
|
Jag köpte min E61 520d -06'a vid 23' och den är uppe i 28' nu efter tre år. Medvetet blev det en M47 för att inte riskera att N47 skulle ge mig problem. Har även valt manuell samt avtagbar krok. Peppar peppar så rullar den på. Har förutom service och åldersreperationer bytt de klassisk sakerna, termostater, kablar i baklucka och luftpump för bakfjädringen. Jag trivs sjukt bra med bilen och hoppas att den håller 10' till... |
|
|
boating: den ska nog hålla, se till att serva den och ta hand om den, dom har sina problem såklart men tar du hand om den så kommer den nog åka flera tusen mil till. lyssna noga efter rassel, n47 kedjan. vet inte hur normalt felet är. jag var iaf nojig på min men det lät aldrig nått från min. 3 år på jobbet och har aldrig hört kedje rassel från 2.0d motorn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.