|
|
|
|---|---|
| Efter att kört med dåligt batteri och led lampor i reg belysning och angeleyes ,så har jag fått cc id på bakljus,blinkers och div belysning ! Har FRM fått fnatt och måste utgångar öppnas ? Tråkigt att åka med snabbt blinkade blinkers och lysande röd triangel i instrumentet . | |
| Ingen 😞😞 | |
| Ingen som har några tips ? | |
|
Om det bara handlar om att radera felkoder, borde vilken någorlunda välutrustad verkstad som helst kunna göra detta. Alternativet är att du köper ett diagnosprogram och sladdar - bör inte kosta så mycket, du tjänar nog in kostnaden efter att ha sluppit ett kort verkstadsbesök. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Det är troligen FRM som man ska öppna utgångar i eller programmeras ! Och då har jag ingen aning vad som ska göras !! | |
|
Detta går att göra med Inpa, eller rättare sagt Tool32 som också ingår i Ediabas suiten. Jag har både kabel och programvara att sälja om du är intresserad. Lätt att installera, rullar fint på Windows 10. Powerposta vid intresse. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Ingen runt Uppsala som har kunskap och verktygen för detta ? Ingen idé att jag köper några program och sladdar för detta,datorer är något jag inte kan 😕 | |
|
CC-ID koder sätter normalt inte felkoder. Åtgärda det som CC-ID indikerar först. (Det kanske inte finns några andra fel?) Lista med CC-ID kod beskrivning: (om du inte redan lyckats tolka dessa) Länk |
|
| Jag har cc id 116 , 118 , 119 , 114. Dom lyser,men har bytt lampor för att vara säker 😔 | |
| FRM som fått fnatt 🙄🙄 | |
| Är det inte bara å åter ställa i brädan . presice som man gör när man har gjort en service ? | |
| Det går väll inte att göra 🤔🤔 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.