|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är intresserad av den här bilen på Blocket Länk Är det möjligtvis någon här som har ägt bilen tidigare eller känner till något om den? Enligt säljaren har bilen haft 6 ägare varav 2 brukare. Bilen har haft samma ägare sedan 2012. Är det normalt att en bil hoppar mellan bilfirmor såhär? Är det något modellspecifikt som ska kontrolleras noggrant vid köp? Finns det några modellspecifika skötselråd? T.ex. uppgradering av kedjesträckare, extra täta oljebyten osv. Har ni något övrigt att säga om bilen eller modellen? Tack på förhand! Oskar | |
| Kan inte så mycket om modellen men det ringer inga varningsklockor för mig i a f. Verkar välskött och inga konstigheter i historiken. Har visserligen passerat ökända Millons Bil men det var ju fem år sedan.. | |
|
Saknar xenonstrålkastare. Lite tråkigt när den har ok utrustning i övrigt. Xenon: Länk Halogen: Länk Angående kamkedjan så har den N43-motorn, som har liknande typ av konstruktion som N47. |
|
|
Tack för svar! Har tittat runt lite på forumet och precis som du säger Epsilon så är det synd att köpa utan Xenon. Hitta denna som jag tyckte verka lovande Länk |
|
| Ozzinator: lägg på lite och köp min Bmw 130i. | |
|
Enda fördelen med halogen är att de inre strålkastarna är helljus (vid HID xenon är de "blinda"). --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Den blå ser ju klart roligare ut iaf ------- //Lövet |
|
|
Blir tyvärr ingen 1-serie. Var inne hos en bilverkstad och fick lite feedback. Risken för kamkedjeras var allt för vanlig för att jag skulle köpa en sådan. De rekommendera istället diesel eller de senare årsmodellerna, vilket inte är ett alternativ för mig. Blir istället att jag letar efter en E46! Tack Roma men de pengarna finns inte för tillfället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.