|
|
|
|---|---|
|
tjenare. se om jag kan lyckas förklara detta på ett någorlunda bra sätt :) har en BMW X6 -13. tidigare när man har stoppat in nyckeln så har ratten automatiskt reglerat sig i höjd osv. samma när man tar ur nyckeln så ställer han sig i ett visst läge. men nu helt plötsligt så har han slutat reglera :( det går som vanligt att reglera manuellt osv. någon som har en aning om vad det kan vara? eller har jag men mina feta fingrar kommit åt någon inställning gällande detta? :) BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den | |
|
Det är alltså den s.k. in/urstigningshjälpen som jag menar :) BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den |
|
|
Edit: fick faktiskt ordning på det själv :) haha känns nu i efterhand som en rätt onödig tråd. kan väl ta bort denna tråd om ni vill. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den |
|
| Har man inget stols-, ratt- och spegelminne programmerat har jag för mig att ratten är stilla. Var det så enkelt eller går det stänga av funktionen? | |
| kanske använda du inte samma nyckelsom inte användes vid programmeringen | |
| Nåt blev fel - så här tänkte jag skriva: "Kanske använde du inte samma nyckel som vid programmeringen" :-) | |
|
Lus: du hade faktiskt rätt. gjorde om samtliga inställningar med ratt, stolar och speglar. och nu funkar det igen. konstigt då spegelinställningarna och stolsinställningarna funkade som det skulle innan :) BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.