|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ta fina bilder på bilen med passande bakgrund så att det ser typ professionellt ut. Jag bor i Helsingborg och undrar därför om nån känner till nån bra plats i området som passar in för fotografering av bilar? En tanke var havet men jag har kört runt lite och hittar ingenstans där man kommer tillräckligt nära havet utan att se stängsel eller annat fult omkring. En annan tanke är nåt tomt fält eller liknande, eller framför nån fin byggnad. Skogsväg? Ibland kan man hitta större parkeringsplatser som ser ok ut men problemet är ju att de fula vita markeringarna i marken syns. Industriområden? I Råå tycker man det borde finnas nåt, finns ju en del fina hus/byggnader där. Nån som känner till nån plats eller har nån idé? Bilen är blå så det kan ju vara ok om det är nåt inslag av blått i bakgrunden också. | |
|
Kör backen upp mot Sofiero. På höger sida innan du passerar Sofiero finns där en stor grönyta där bilar parkerar vid evenemang. Där kan du få bra bilder utan "skit" i bakgrunden :) Under viadukten mellan Gåsebäck och Planteringen kan man nog också knäppa bra bilder. // Daniel |
|
|
Tack för tipsen! Kollade redan nu lite på Sofiero med Google Street View. Det ser ju lovande ut :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.