|
|
|
|---|---|
| jag ska sälja min 535-87 och undrar vad dom står i för värde. utrustning;c-lås el.speglar. el,lucka ac, alu fälgar med fina däck och bilen är i fint skick ingen rost och går mycket bra (24000 mil) | |
|
25.000 kanske ____________________________________________ Länk |
|
| lägg frågan på värderingsforumet så får du relevanta svar............... | |
|
tyvärr för din del så står de ju inte så högt just nu, mot vad de gjorde för runt 2 år sedan, men runt 20.000 kan du ju försöka få för den. hittade en M535 -86 med ny lack, 17 tums fälgar, 18.000 mil, skinnklädsel,absolut fullutrustad, han ville ha runt 35.000 för den, men efter jag bjudit 20.000 så tog det ungefär en månad, sen hörde han av sig, då han inte fick sålt på den, tyvärr hade jag redan köpt min 528 då. Men det går ju alltid försöka få mer än vad den står i, lägg då ut den på fyndbörsen eller motorbörsen, mycket lättare att få ett bra pris genom dom. Jeppe J. BMW E28 registret #240 Letar efter fram och bakspoiler till E28.!! helst M-paketet, köper även komplett! gärna vitt!! |
|
|
Jo dom som är värd mer är M535i ____________________________________________ Länk |
|
|
mindre ska det naturligtvis stå ! ____________________________________________ Länk |
|
| skulle M535i vara värd mindre än 535!? | |
| Jag säger det samma ....det verkar konstigt!!!! | |
|
Begär 25000 kr, om den är i bra skick kan du säkert få ut det också. Man kan ju starta på ett pris och sedan gå nedåt... Mvh Tomas 735iA -88 |
|
|
Det jag säger är att 535i är värd mindre än en M535i blev lite fel ! ____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.