|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skyltbelysningen på min E46 har ärgat sönder så lampan låg lös i glaset när jag tog ut glaset. Tänkte bara kolla om man kan köpa den här produkten och ersätta den med? Länk mvh Erik | |
| Det borde fungera, men kolla med BMW vad det kostar hos dom. | |
|
Det ska fungera så länge metalltabbarna i insatserna är intakta. Jag försökte montera två liknande på min 328 sedan från 1998 men tabbarna hade ärgat/gått av så köpte komplett handtag på skroten istället. Vid intresse finns LED insatserna kvar. |
|
|
Tror att fästena är körda :/ Länk |
|
|
Samma sak hände på min E46 touring och jag har inget intresse av att belysa min regplåt med superspotlights (vilket verkar blivit en fattigmans stylingpryl numera) så jag köpte nya BMW original och de kostade inte många tior. Allt BMW original är inte dyrt - särskilt inte till äldre vagnar. Tur är det för mycket plastknäppen börjar bli åldersspröda numera på e46/E36 och särskilt i vinterkyla. |
|
| Tidens tand har satt sina spår. Går väl alltid att lösa men kan vara enklare att byta handtaget. | |
|
Kit med "allting": Länk (kräver lackering av listen, eventuellt kan man plocka över den befintliga listen om man är lite försiktig) Artikelnummer: 51137170966 |
|
|
Bytte till LED på min gamla E46 men det gillades inte på besiktningen. De lyste alldeles för starkt. Fick köpa en beg list på skroten med orginalbelysning istället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.