|
|
|
|---|---|
|
Belysningen i ventilationsvredena (dom yttre) är inte inkopplade (ingen kabel framdragen till kontaktstyckena för Belysningen som sitter där) varför? Någon som har löst detta? | |
|
Har alltid saknat detta. Hade min gamla Volvo! |
|
|
Mina lyser. Är det inte samma på alla modeller. Eller är det för att man har komfort belysningspaketet? //jimjam |
|
|
Petjor: har du belysningspaketet? Har du belysning i dörrarna? (listen inne vid dörrhandtagen) åkte i en f11a utan belysningspaketet , där var ingen belysning i de yttre ventilationsvreden och ingen belysning i dörrarna. jag tror det hänger ihop. |
|
|
Verkar så. Snyggt är det i alla fall och ger en skön lyxskänsla. Hoppas du får till det med belysningen. Finns säkert klipp på youtube hur man fixar det. //jimjam |
|
|
Jag har ingen belysning på de yttre friskluftsvreden (F11 2011). Dock har jag rödaktik ambientbelysning som tillval om det är det som menas med belysningspaket. Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
|
Jag har ambient belysning i dörrarna men ingen inställning för detta i idrive. Någon som vet om man kan få dem att lysa starkare utan att behöva höja kombi instrument belysningen så man nästan blir bländad? ;-) Mvh Christian |
|
|
På f07 är belysta yttre vred en del av det utökade klimatpaketet (4-zoners). Kanske samma på f11? Mina bilar: Länk |
|
|
Jag har belysningspaket i min bil bil, gå till inställningar på i-drive, ljus och sen kan du välja färg mellan klassisk, röd/orange och modern, vitt ljus. Kan även ställa in styrkan. Hade samma på min F11 från 2015. Crille |
|
|
Hej. Det har jag också på min f11 bil. Så antingen är det 4-zone eller belysningpaketet som styr ifall det ska vara belysning eller inte kring vreden. //jimjam |
|
|
Kan vare sig ändra styrka eller färg i min idrive... Enda sättet att höja styrkan är att vrida upp styrkan på kombi instrumentet vilket jag tycker bländar. Kanske programmerbart? |
|
|
jag har 4zoners och belysningpaket i min bil. har då belysning i yttre ventilationsvreden, jag tror det har med 4zoners, att man har belysning i yttre! |
|
| Har oxå belysnng under lister/handtag och i facket i dörren kan dock inte väla färg eller styrka i drive | |
|
Jag har nog inget belysningspaket i min bil. Men det borde ju gå att dra kablar från belysningen i mittkonsollens ventilationsvred. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.