|
|
|
|---|---|
|
Måste köpa en ny baklampa då den åkt på det välkända glappande blinkersen. Kommer inte köpa en ny hos Bmw då den är hutlöst dyr. På skroten vill jag inte heller köpa då man inte vet hur konditionen är i detta syfte. Det lutar helt enkelt åt eftermarknaden. Men efter ha kollat runt lite så verkar det skilja en hel del i utseende på beroende på leverantör/märke. Min fråga är då om någon har köpt kopia som överensstämmer OEM? Denna verkar se precis likadan ut som OEM Länk | |
| Den baklampan är för Pre lCI bilar!. Förmodar du ska köpa till din 2010? Sök på originalnr:63217289431 på eBay eller på "usch" reservdelar24 så hittar du lite. | |
|
Äh, nu kopierade jag fel länk. Denna var de jag menade Länk och ja, ska vara till LCI. Kanske ännu vettigare? Länk |
|
| 👍🏼 | |
| såg att autoteilemann hade TYC lampan också. Men det blir samma pris som eBay säljaren. Här e företaget:Länk lampan heter:11-11676-06-2 | |
| Tack! Men de blir nog den ifrån Ebay. Hyfsat snabb leverans till en rimlig kostnad. | |
| Haas; jag har haft symtomen en gång om det är samma som du menar. Den varnar för lampfel och så går blinkers jättesnabbt. Sen när man kollar i bak på blinket så är det inte av/på utan mer trestegsraket eller liknande. Var det så för dig med? | |
|
Ja de är så för mig med. Försökte först med att byta bakplattan men utan framgång. Väntar nu på en ny lampa som borde komma i veckan så får vi hoppas att det löser sig. Bytte du lampa? |
|
| Nej det löste sig utav sig självt efter någon dag. inte haft problem sedan dess. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.