AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
431

Värde på en BMW 320i-94 ?

835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Ska kolla på en BMW 320i-94 Sedan åt min lillebror som gått 15000mil, import-98 och med dokumentationen kvar, ingen speciell utrustning, bara taklucka, c-lås och andra standard prylar och är helt standard, inte hottad på nått vis. Och skall vara i bra skick tydligen.
Vad borde värdet vara på en sån cirka?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
45-50'??

//Marin
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

I gott skick, 50'.

--------------------------------------------
Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Spontant skulle jag råda dig att kolla på en bil med AC, dels för att det är skönt på sommaren dels för att bilen blir betydligt mer lättsåld när den dan kommer.

Skulle gissa att 50k är en rimlig värdering om bilen är i bra kondition och inte behöver några omedelbara reparationer.

I juni 01 fick jag 80k för en 320i -94 som inbytesbil, svensksåld med full dok, två äg och 11k mil. Den hade ac, farth, mm och var i övrigt helt original.

My Bimmer is my mistress
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Spontant skulle jag råda dig att kolla på en bil med AC, dels för att det är skönt på sommaren dels för att bilen blir betydligt mer lättsåld när den dan kommer.

Skulle gissa att 50k är en rimlig värdering om bilen är i bra kondition och inte behöver några omedelbara reparationer.

I juni 01 fick jag 80k för en 320i -94 som inbytesbil, svensksåld med full dok, två äg och 11k mil. Den hade ac, farth, mm och var i övrigt helt original.

My Bimmer is my mistress
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Synd att inte säljaren delade eran uppfattning om pris. Bilen var dessutom inte i bra skick heller, han ville ha 60.000:- inkl rostiga skärmar och tvärsluta stötdämpare och bussningar!

The search continues...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.